פירות כנשנוש אופטימלי

אורח חיים בריא הוא המפתח לאיזון, משקל נכון, אנרגתיות וחיות
כאשר אנו משתמשים בפירות לסיפוק הצורך שלנו במתוק אנחנו יכולים להשאיר מאחור את השימוש במתוקים רוויי כימיקלים,מוצרים מתועשים וממותקים.
פירות קלים מאוד לעיכול הם מנקים את גופינו, מקררים ונהדרים לאלו מאיתנו שעמוסים מאוד מבחינה מנטלית וריגשית.
פירות מלאים בסיבים ותורמים לבריאות הכבד ומערכת העיכול על ידי עידוד יציאות ופינוי המעי.
מומלץ לצרוך פירות אורגניים כשניתן וכמובן פירות שמתאימים לעונה והם טריים וגודלו בגידול מקומי.
כך גופנו מאוזן עם הטבע ואנו תורמים לאיזון האקולוגי.
כמו שכתבתי הפירות הם בעלי אנרגיה קרירה או קרה ולכן הם מושלמים לעונת הקיץ.
מיצי פירות קנוייםהם משקה מרוה ומרענן אך כדאי להזהר משום שהמיצים מכילים סוכר בכמות גבוהה ונטולי סיבים ועלולים לגרום לנפילות סוכר מאוחר יותר.
פירות קפואים הם להיט קיצי ניתן להקפיא פירות רבים כמו בננה, מנגו, פירות יער וענבים.
הכנה של ארטיקים ביתיים מסמוז'י בננה, קוקוס, תמר שווה כל רגע הנאה מובטחת.

מילים טובות על כמה פירות:
אפרסק:תומך בריאות, טוב לאסטמה עשיר בנחושת וקובלט.
בננה:עוזרת ל"שמן" את המעי, מטיבה עם כיבים, מנקה את הגוף, עוזרת לאזן תשוקה למתוק ועשירה בפוטסיום.
דובדבן:מחמם יחסית לפירות אחרים, מעלה את רמת האנרגיה, מטיב עם דלקת פרקים וראומטיזם, עשיר בברזל ולכן תומך בדם.
פאפאיה:מחזקת את הקיבה, עוזרת בעיכול, מלחלחת את הריאות ומועילה לשיעול מכילה חומרים אנטי סרטניים.
פטל:מטיב עם הכבד והכליות, מנקה דם ורעילות, עוזר לאיזון המחזור החודשי ומטפל באנמיה.
איכלו פירות בהנאה אך הקפידו על הפרדתם ממזונות אחרים(מלבד עלים ירוקים) ולאלו שרמת הסוכר אינה מאוזנת לצרוך במשנה זהירות.

Share Button
פורסם בקטגוריה מאמרים. אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>